Η υγιεινή διατροφή είναι πολύ σημαντική για όλους χωρίς καμία εξαίρεση. Άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας πρέπει να ακολουθούν ένα ισορροπημένο πρόγραμμα και αποφεύγοντας το junk food και τα τρανς λιπαρά.

Φόρμα Εγγραφής
healthsolutions

Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που είναι πιο ωφέλιμες σε θέματα που αφορούν τις γυναίκες, όπως η περίοδος εγκυμοσύνης, η ευαισθησία των οστών, ο καρκίνος του μαστού κ.ά. Τα super foods που προτείνουμε είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν να προστατέψεις το σώμα σου και να θωρακίσεις τον οργανισμό σου, χωρίς να σε επηρεάζει το πέρασμα του χρόνου.

Λαχανίδα ή αλλιώς kale: πλούσια σε βιταμίνη Α, C, D και K και σε ασβέστιο.

Φασόλια: περιέχουν πολλή πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, χωρίς λιπαρά.

Γρέιπφρουτ: με λιγότερα σάκχαρα απ’ ότι τα πορτοκάλια, περιέχουν φλαβονοειδή που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία της καρδιάς σου. Αν όμως παίρνεις κάποια φαρμακευτική αγωγή, θα πρέπει πρώτα να συμβουλευτείς τον γιατρό σου πριν εντάξεις το γκρέιπφρουτ στο διατροφολόγιό σου.

Μούρα & κεράσια: πλούσια σε φλαβονοειδή και αντιοξειδωτικά, περιέχουν βιταμίνη C και είναι πηγή πρωτεΐνης. Ιδανικά για την υγεία, την ανάπλαση των κυττάρων, για το μυαλό και το δέρμα σου.

Η συνέχεια στο newwoman

Bookmark and Share

userBannerNew

userBannerVid

userBannerTravel

X
Οι ειδικοί απαντούν! Στείλε τη δική σου ερώτηση.

Experts

facebook twitter youtubeSmall