Το ουσιαστικό κομμάτι της δίαιατας- διατροφής δεν είναι μόνο να χάσουμε τα κιλά αλλά να μην τα πάρουμε στο άψε σβήσε! Πόσο τέλειο θα ήταν να υπάρχει μια δίαιτα που όχι μόνο συμβάλλει στην πρόσκαιρη απώλεια βάρους, αλλά και στη ριζική αλλαγή της μεταβολικής λειτουργίας και των διατροφικών συνηθειών μας. Αυτές είναι οι προδιαγραφές της λεγόμενης διαλειμματικής δίαιτας που μοιάζει σωτήρια μεν, αλλά θέλει κότσια και αφοσίωση.

Τι θα πει «διαλειμματική δίαιτα»

Διαλειμματική χαρακτηρίζεται η δίαιτα που επιβάλλει μεγάλα διαστήματα αφαγίας ανάμεσα στα γεύματα, θυμίζοντας περιόδους νηστείας όπως είναι το ραμαζάνι όπου οι άνθρωποι τρώνε μόνο μετά τη δύση και πριν την ανατολή του ηλίου.

Φόρμα Εγγραφής
ourodiagnosi

Υπάρχουν, μάλιστα, διαφορετικές εκδοχές με μεγαλύτερα ή μικρότερα διαστήματα αφαγίας, ανάλογα με το πόσο «σκληρά» θέλει να την εφαρμόσει ο καθένας. Στην «16/8» τρως ό,τι θες για 8 ώρες και μένεις νηστικός, πλην νερού και σκέτων ροφημάτων, για 16 ώρες. (τις 8 κοιμάσαι προφανώς). Στην «5/2» καταναλώνεις μόνο 500 θερμίδες (ή 600 για τους άνδρες) για 2 μη-συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας και τις υπόλοιπες τρέφεσαι κανονικά, σα να μη συμβαίνει τίποτα. Μια άλλη εκδοχή είναι η 24ωρη νηστεία μία φορά την εβδομάδα ή τον μήνα και άλλοι παλι, μία μέρα τρώνε και μία δεν τρώνε.

Είναι, με λίγα λόγια, μια ευέλικτη δίαιτα που μπορεί κανείς να προσαρμόσει στο ωράριο και τις ανάγκες του, αρκεί να μην αποκλίνει από τις βασικές αρχές της.

Διαβάστε πως λειτουργεί η δίαιτα, εδώ.

Bookmark and Share

userBannerNew

userBanner201901

userBanner

X
Οι ειδικοί απαντούν! Στείλε τη δική σου ερώτηση.

Experts