Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή, 03 Σεπτεμβρίου 2021

Πώς θα ενισχύσετε το ανοσοποιητικό μας με περισσότερη βιταμίνη C;

Η διατροφή μας είναι ο καλύτερος και πιο φυσικός τρόπος για να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και οι κατάλληλες επιλογές χτίζουν ένα υγιές οργανισμό τώρα αλλά και στο μέλλον.Σύμφωνα με όσα αναφέρει το byrdie.com , περίπου 75 mg την ημέρα για τις γυναίκες και 90 mg την ημέρα για τους άνδρες αποτελούν την ιδανικότερη ποσότητα λήψης βιταμίνης C. 

Φόρμα Εγγραφής
ourodiagnosi

Και αν αναρωτιέστε ποιες τροφές πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας που είναι γεμάτες με βιταμίνη C για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας, δείτε παρακάτω τη χρήσιμη λίστα μας.

Κόκκινες Πιπεριές

Γνωρίζατε ότι οι πιπεριές είναι γεμάτες με βιταμίνη C; Σε ένα φλιτζάνι κόκκινες πιπεριές περιλαμβάνονται περίπου 150 mg βιταμίνης C. Αλλά δεν χρειάζεται να προτιμάτε μόνο τις χρωματιστές, καθώς και οι πράσινες αποτελούν, επίσης, μεγάλη πηγή βιταμίνης C. Ταυτόχρονα, τρώγοντας πιπεριές λαμβάνετε ποσότητες βιταμίνης Α, κάλιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Ε και βιταμίνη Κ.

Ακτινίδια

Τρώγοντας περίπου δύο ακτινίδια κανονικού μεγέθους, θα πάρετε περισσότερα από 130 mg βιταμίνης C. Γι’ αυτό μην τα υποτιμάτε καθόλου!

Ανανάς

Ένα φλιτζάνι ανανά παρέχει σχεδόν 80 mg βιταμίνης C. Γνωρίζατε, όμως, ότι ο ανανάς είναι επίσης και ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες, χάρη σε ένα ένζυμο που ονομάζεται Bromelain;

Πορτοκάλια

Ως μία από τις πιο δημοφιλείς και γνωστές πηγές βιταμίνης C, ένα μεσαίο πορτοκάλι περιέχει περίπου 70 mg βιταμίνης C.

Λάχανο

Το λάχανο περιέχει περίπου 85 mg βιταμίνης C σε κάθε μερίδα ενός φλιτζανιού. Ένα πραγματικό θρεπτικό δυναμικό, το λάχανο είναι, επίσης, γεμάτο με βιταμίνες Α, Κ, C, Β6, κάλιο και πολλά άλλα.

Μπρόκολο

Είναι δύσκολο να αρνηθεί κανείς τα διατροφικά οφέλη του μπρόκολου, καθώς κάθε φλιτζάνι περιέχει 88mg βιταμίνης C. Μεταξύ των υπόλοιπων θρεπτικών συστατικών του και οι φυτικές ίνες, οι πρωτεΐνες και το κάλιο.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Μπορεί να είναι μικρά, αλλά τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι αρκετά πυκνά σε θρεπτικά συστατικά. Πιο συγκεκριμένα ανά φλιτζάνι του τσαγιού τα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχουν περίπου 74 mg βιταμίνης C.

Ντομάτες

Μια μεσαία ντομάτα περιέχει σχεδόν 80 mg βιταμίνης C. Αποτελεί ιδανική επιλογή για νόστιμο σνακ οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ενώ λειτουργεί εξίσου καλά ωμή ή μαγειρεμένη και είναι πολύ εύκολο να ενσωματωθεί σε σχεδόν οποιοδήποτε γεύμα -πρωινό, μεσημεριανό ή βραδινό.

Φράουλες

Μπορεί να μην το γνωρίζετε αλλά οι φράουλες αποτελούν στην πραγματικότητα μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, καθώς κάθε μερίδα φράουλας περιέχει περίπου 90 mg βιταμίνης C.

 

Bookmark and Share

userBannerNew

userBanner201901

userBanner

X
Οι ειδικοί απαντούν! Στείλε τη δική σου ερώτηση.

Experts