Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη, 03 Φεβρουαρίου 2021

Σελήνιο: Γιατί είναι απαραίτητο και από ποιες τροφές θα το λάβετε

Tι γνωρίζετε για το σελήνιο; Πρόκειται για ένα απαραίτητο διατροφικό ανόργανο συστατικο που προστατεύει τον οργανισμό μας ποικιλοτρόπως.Σήμερα γνωρίζουμε πως διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές διαδικασίες στον οργανισμό μας.

Φόρμα Εγγραφής
kalogirou

Μεταξύ άλλων, συμβάλλει στον μεταβολισμό και στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, ενισχύει το ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ μας προστατεύει και από τις βλαβερές συνέπειες του οξειδωτικού στρες. Είναι παρόν στον ανθρώπινο ιστό, κυρίως στον σκελετικό μυ.

Σελήνιο: Από ποιες τροφές μπορείτε να το πάρετε

Το σελήνιο είναι πιο πιθανό να βρίσκεται σε δημητριακά ολικής αλέσεως και ζωικά προϊόντα, παρά σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Οι ακόλουθες τροφές είναι καλές πηγές σεληνίου:

Καρύδια Βραζιλίας: Τα 28 γρ. παρέχουν 544 μικρογραμμάρια (mcg) σεληνίου

Τόνος: Τα 85 γρ. τόνου (σκέτος, μαγειρεμένος) περιέχουν 92 mcg

Μπακαλιάρος: Τα 85 γρ. (σκέτος, μαγεορεμένος) περιέχουν 47 mcg

Καστανό ρύζι (μαγειρεμένο): 1 φλιτζάνι περιέχει 19 mcg

Αυγά: Ένα μεγάλο αυγό περιέχει 15 mcg

Ψωμί (λευκό): 1 φέτα παρέχει 10 mcg

Η ποσότητα σεληνίου σε δημητριακά και σε τρόφιμα με βάση τα δημητριακά εξαρτάται από την περιεκτικότητα σεληνίου του εδάφους στο οποίο αναπτύχθηκαν οι κόκκοι.

Bookmark and Share

userBannerNew

userBanner201901

userBanner

X
Οι ειδικοί απαντούν! Στείλε τη δική σου ερώτηση.

Experts